[DAP播放器] QA360 Vs HIFIMAN 901 Vs FIIO X5 Vs AP100 (1)

係甘既…..本來心思思只係想買個平平地既DAP, 相信會比用電話的質素好一點吧. qa360_7b

就係甘,最後SHORT LIST左市面上其中4部DAP (QA360, HIFIMAN 901, FIIO X5, AP100), 經過試聽之後再決定入邊部. 事先聲明以下只係小弟十分十分十分主觀既聽感, 而且試聽既設定 (e.g. 歌曲)都不是100%一樣, 所以只屬個人分享

第一部試聽既係近來人氣十足既 QA360

009

接上我的535, 播著 酒紅色的心(DSD)…….當然效果與我平時聽開的96/24 FLAC 進步是明顯的, 但亦說不上是 WAHOOOO 一聲果種.

接著聽了幾首 DSD, WAV, FLAC同MP3….對於 QA360 我認為
1. 控制力及力度十足, 至少我用左535三年都未有PORTABLE系統可以令佢潛得甘深

2. 分析力亦出色, 不同的樂器都整整齊齊甘重現係兩耳之間

3. UI設計稍為不及其他DAP做得靚仔, 但UI設計屬於簡潔, 而且反應快.

4. 成部機既外型就…….但對我來說部DAP係用黎聽唔係用黎睇

5. 不能播 96/24 FLAC 是其不足…但店員表示新FIRMWARE可望解決

擔白講當下我的確有點中毒…但(唔知算唔算好彩)冇貨, 而且價錢亦令我要再三想想…..所以先返屋企冷靜下先

Source of photo: http://www.qlshifi.com/wzcp/qa360.htm

Leave a Reply

