[DAP播放器] QA360 Vs HIFIMAN 901 Vs FIIO X5 Vs AP100 (4)

REPORT 繼續, 今次係FIIO X5
content_X5____-EN_01到左一間 “D”字頭既鋪頭試機, 服務真係好好, 基本上901, X5, AP100等等, 有3-4部DAP放係度任你試.

玩HEADPHONE其中一個吸引我既地方就係果一份自由自在既感覺. 以前玩7.1既時侯, 好多鋪頭都冇得試, 就算我當日買 DENON AVP…都成 $4萬幾既貨品(對我呢D平民黎講已經好貴) 一樣冇得試, 你只可以選擇”買”或者”唔買”.

但玩HEADPHONE就OPEN得多, 無論HEADPHONE仔, 大耳機以致耳放, 大部份鋪頭都有得試聽. 當然顧客亦要自律, 我係有心買先會試, 人地打開門做生意, 我唔會攪攪震

講返X5

SPEC既資料, 我唔重覆LA, 大家有興趣可以上官網 (http://www.fiio.com.cn/cn/produc … mp;MenuID=105026016)

功能上X5和其他幾部同價位既DAP差不多, 當然不能同901相比, 後者有加平衡卡等功能, 而X5亦不可以如QA360一樣硬解DSD, 只有軟解. 總括來說, X5並不是以功能作為賣點. 但最後都成功吸引到我入手既原因只有一個…..自然而開揚音色

1. 外觀
拿上手, 大小剛剛好, 重量亦算適中. 黑色四四方方的外表, 算不上好靚仔, 但中間一大個圓形旋制令我諗起好耐好耐以前既IPOD, 叫人十分懷念

2. 操控
操控對我來講比外型重要, 要知道個DAP日日都跟身, 如果個INTERFACE太複雜, 又或者聰明到連用家都唔知點操作的話就會好煩…..而一個令人煩既DAP係唔可能為用家帶黎快樂….最後只會….

X5面版上有4大粒制, 基本上只要用其中兩粒就可以應付一般操控. 界面簡單易明, 選項亦不算多, 所以設定上面十分直接.

但….坦白講, 個圓形旋制我只用黎較大細聲, 其他時候都用唔著, 用黎選歌就常常會跳得太快..跳過左首歌

3. 音色
x5第一個感覺係 舒服

我用開既SHURE 535一向都被評為 “無味精”, 當然唔喜歡既朋友就會覺得535太淡….但當配上X5次後535既 “平淡” 提昇至 “優雅”,我個人很重視音場的表達, 因為這主宰了投入感, 對我來說聽歌不是聽音效, 要讓我有置身其中的感覺才是最完美的表達.

低頻: 對我來說是足夠有餘, 過去用電話, 什至DIY的A47AMP都不及X5推得甘好

中音: 自然而開揚, 你不會聽到 “口水聲”, 但X5配上535會是足以令你聽聽下瞓著左既組合

高音: 準確但不誇張, 用來聽JAZZ同CLASSIC係可以好清楚甘聽到不同樂器既定位.

4. X5總結
X52

總括來說, X5是一部平平實實的DAP, 無論在設計及音色取態上都以平衡的角度出發. 當然若果你期望既係特色產品…X5就未必滿足到你.

用左X5差不多一個月, 幾乎日日都跟身, 她的表現令我滿意. 電池可以用手機火牛直接充電, 電池續航力理想, 基本上我一星期CHARGE一次. 系統亦算穩定, 一個月來只出現過一次HANG 機 要RESET.

插上用NOTEBOOK行DAPHINE, 將X5當USB DAC, 運作正常. 播DSD(64)亦冇問題, 當然不是硬解.

Source of photo

http://www.fiio.net/products/2

Leave a Reply

