追龍

DSC02061

傳統使然,我一向都認為舞火龍係一件好男人既事⋯⋯一大群男人大熱天時舉起一大條假龍成晚跑來跑去,感覺好熱血同時又有D膠!不是嗎一群雄性動物圍着一條假龍成晚通街跑,可能幾十年前同佢地細過都係甘拿住件玩具通街跑。

DSC01837

甘多年黎去過一次現場去睇火龍,但拿起相機去影卻是第一次。

一到埗,火龍已在大坑附近幾條街內走動。火龍穿插大街小巷之間,接着後面一大群人跟着跑……感覺好好笑。天時暑熱空氣中濃厚的香味及汗味混在一起,身在其中有一種說不出的感受!
DSC02180

DSC01800

舞火龍其中一個環節就係派香,每每見到工作人將插在火龍身上面的香技拔下來,前後左右就湧現一大群大媽伸手來搶。重點是搶,搶得來的好運多多都不夠多。於是左手已有一束, 右手又要來搶;一時間香技四飛左劃右劃,任憑你武功再高都避不過。我只好一手護着相機, 一手掩着低下的頭,幸好未有受傷,但背包、衫褲卻少不免多了數個洞洞。

DSC02391

DSC01987

總結成晚火大龍就影唔到,人頭卻有太多。出發之前做資料搜集説影舞火龍 要用wide鏡,最好係16-35mm。我當晚手持一支24-70,但可能因為我離開條火龍太遠,最後咩都影唔到!!照我睇,當日以我同火龍嘅距離其實用支70-200就差唔多。其實當晚都有好多師兄擔梯黎影火龍,佢哋手上有D係用緊300mm以上嘅長跑呢。a99 mark 2 喺光缐暗啖咁嘅環境之下的確有其優勢,就算係咁黑嘅環境之下對焦都係同平時一樣快。光缐昏暗,iso難免會被推高,但a99ii既Sensor依然保留到不少細節,令人十分滿意。

DSC01966

下年會準備得更好!!

DSC01772

Leave a Reply

